CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 2 June 2013

Little Sister

.: ASSALAMUALAIKUM and HELLO :.

this is about our little sister ^^

semalam hari jadi budak dondet nih ... hehe , HAPPY BIRTHDAY ADIK !!

CREDIT BY DILAH

kesian Didi , dari pagi menunggu kenapa kitorang tak sambut birthday dia ... hahaha
don't worry lah , adik punya pasal tiap-tiap tahun ada kek ~ ^^

you know what ... aku rasa aku tak pernah kot buat baik dengan adik aku sorang ni . haha , kenapa eh ? tak tau la apa yang aku dah buat sepanjang dia 7 tahun ni . rasa macam alih-alih je dia dah besar macam ni hah , haha . yang aku tahu aku selalu usik dia , kacau dia sampai menangis , buli-buli dan banyak lagi lah ... haha , kesian dia :D

ingat lagi dulu orang cakap kat aku masa kitorang dapat adik baru ni :
1. "kau jeles eh dengan budak ni . ye la kan , selama ni 12 tahun jadi anak bongsu ..."
--> memang la 12 tahun aku jadi anak bongsu tapi mana ada aku pernah manja-manja dan mengendeng-ngendeng dengan parents or kakak-kakak aku .
2. "kau kenapa asyik buli adik kau je ni ... tak faham betul ."
--> tak tau la kenapa aku suka buli dia , hahaha :)
tapi sekarang pun ada juga orang cakap macam ni lagi kat aku . kan aku suka main usik-usik dan kacau-kacau dia , that's why lah orang cakap macam tu . 

tapi seriously , apa yang aku buat ni bukan pasal jeles ke apa-apa eh ... bagi aku ada adik ni memang kene buli-buli dan usik-usik kot , hahaha =.="

dulu aku jadi adik pun selalu kene buli ... haha , sebab ada adik ni lah aku dah kurang kene buli ... hahaha , sebab kakak-kakak aku pun suka main buli-buli dia ^^

HAPPY 7TH BITHDAY DIDI ~ !!

mianhe ~ next time , aku akan jadi kakak yang baik ~^^
--> sorry tau sebab selalu marah-marah , kekadang pukul-pukul ... hehe habis tu dah nakal sangat , tak tahan betul aku :D

harap sangat , nanti dah besar Didi jadi budak yang baik ... dengar cakap mama dan babah tu yang penting ! hehe :)


#sayang mama dan babah gak ... sorry sangat-sangat sebab tak dapat jadi anak yang baik macam adik-beradik yang lain :(

:: OKAY ::

0 comments: